New Zeeland 7 april 2018

7 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een fantastische vlucht van 13 uur zijn we gisteren aangekomen in Auckland, waar we warm werden ontvangen door Remco, Willeke, Joas , Evi en Liam, wat was dat een geweldig gevoel om hun weer te zien te omhelzen en te knuffelen, vandaag beetje de eerste indruk gekregen van de plek waar ze nu wonen, dat stukje is in ieder geval de moeite waard, omgeven door veel groen en mooie huizen het lijkt wel een luxe vakantiepark althans zo komt het bij ons over, s,middags nog naar de Botanische tuin geweest prachtig om te zien! Verder genoten van de kinderen en een beetje rust gehouden, alhoewel we niet moe zijn en ook geen last van een jetlag hebben, zullen we de komende weken nog veel indrukken moeten verwerken, dus beetje rustig beginnen is dan ook goed, we genieten in ieder geval van iedere minuut!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hedy:
    7 april 2018
    Heel veel plezier allemaal.Wat is Liam al groot.Eindelijk op de plaats van bestemming.Doeiiiii
  2. Carla en Leon.:
    7 april 2018
    Wat een weerzien met jullie Kinderen en kleinkinderen. Zal wel ontroerend geweest zijn. Nu genieten van alles wat jullie daar zien en meemaken. Neem alles goed in je op zodat jullie straks thuis het allemaal nog een keer kunnen beleven.
  3. Petra:
    Geweldig.
    En wat zijn de kinderen al groot. Heerlijk om ze te kunnen knuffelen.
    Geniet er van en veel plezier. Ook groetjes aan Willeke en Remco en de kinderen.
    We volgen jullie met veel plezier. Pluk de dagen. XXXXX
  6. Joke en Marc:
    Nu lekker genieten samen
  7. Frits De Lange:
    7 april 2018
    Super dat de reis goed is verlopen, en geniet nu maar lekker van elkaar
    Groetjes aan iedereen van Anneke en Frits
  8. Bob en soronja:
    7 april 2018
    Fijn om te zien op de foto dat jullie zo'n warm welkom krijgen door jullie kleinkinderen,even een slikmomentje.Geniet ervan,en we wachten op jullie volgende verhaal.
    Grt Bob en Soronja
  9. Cathalien:
    8 april 2018
    Eén groot feest!!! Geniet met volle teugen
  10. Co en Joke:
    8 april 2018
    Geweldig om de fam. weer te zien ziet er geweldig uit daar , veel plezier met de Fam. we kijken uit naar het vervolg !!! groeten aan iedereen !!!