Auckland 23 april

23 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Donderdag Fairy Springs/  Bay of Plenty bezocht! Met de kabelbaan naar boven en dan.........genieten van het prachtige uitzicht! Vervolgens stukje met de luge (soort van rodelen) naar beneden, ja we doen stoere dingen allemaal ha ha!    Vrijdag  nog even de Redwoods Treewalk gedaan bij daglicht wederom super om te doen, ook nog lange wandeling gemaakt met niet te vergeten de picknick onderweg, zaterdag zat onze logeerweek er weer op dus de rit ging weer richting Auckland, we hebben een mooie tour gemaakt onderweg , en gestopt voor een wandeling door de mooie natuur bij Okere Falls het is echt zo prachtig hier, nu weet ik wat mensen zo bijzonder vinden aan Nw Zeeland al hebben wij nu nog maar een heel klein stukje gezien van dit fantastische land (zeker een reden om nog een keer terug te komen). Gisteren naar het Waitakere Ranges Regionaal park geweest wederom prachtig! Daarna een heerlijke wandeling gemaakt langs de kust van de pacific Ocean over het gitzwarte zand héél speciaal allemaal, het lijkt wel één Groote droom  , wij zuigen alle momenten op in ons geheugen ,een heerlijk gevoel om dit met Remco,Willeke, Joas, Evi en Liam te mogen beleven en wat een kanjers zijn het!  Vandaag naar de Auckland zoo geweest met de kids wederom............... Fantastisch!!!!!! weer een dag met een gouden randje👍