Bintan, Indonesië

2 mei 2018 - Bintan, Indonesië

Het laatste stukje van onze reis, we zijn nu op het eiland Bintan Indonesië , en wederom weer een droom, wat is het hier prachtig,  mooi Resort en geweldige omgeving, tijd om even te relaxen bij een temp. van zo’n 30 gr. maar we hoeven niets te doen alleen maar genieten dus dat is goed vol te houden! Vandaag taxi besteld om het eiland te bekijken, en blijkbaar is het hier de gewoonte maar  die chauffeur heeft een hele dag met ons rond gereden om alle mooie plekjes te laten zien, ik zei tegen Ko ik voel me net een koningin voor onze begrippen niet te bevatten! en dat allemaal voor een klein bedrag, Morgen hebben we nog zo,n dag dan gaan we met een boot een natuurgebied in niet zo moeilijk want alles is hier natuur en groen, ja ik heb het al gezegd maar het is bijna niet te bevatten zoveel mooie dingen gezien, veel indrukken en ontzettend veel verwend door Remco en Willeke, wat zijn we dankbaar en blij dat we deze reis samen gemaakt hebben! Wij kunnen het iedereen aanraden.......... en nog een tip  Joke Baart heeft alles tot in de puntjes geregeld is echt TOP..................wij gaan nu nog even genieten, vrijdag reizen we naar Singapore en zaterdag reizen we weer terug naar huis! Groeten Ko en Marian

1. Carla en Leon.:
    2 mei 2018
    Geweldig. Geniet nog van jullie laatste vakantie dagen, maar dat zal wel lukken zo te lezen.
  2. JC de blaaij:
    Bedankt! Gaat zeker lukken! En bedankt voor jullie leuke reactie ‘s😘👍
  3. Elly Scheele:
    Fantastisch daar goede thuisreis GR Freddy Elly
  4. Ingrid nijssen:
    2 mei 2018
    Nog even genieten en daarna een goede terugreis.
  5. JC de blaaij:
    Bedankt allemaal!
  6. JC de blaaij:
    Bedankt!
  7. Joke Kuijk:
    3 mei 2018
    Zal heerlijk zijn nog een paar dagen genieten in een mooi resort. Goede vlucht terug groetjes Joke
  8. JC de blaaij:
    4 mei 2018
    Bedankt! We horen elkaar snel groetjes vanuit Singapore!