Rotorua/ Omgeving Auckland

22 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een fantastische week in Rotorua zijn we gisteren weer gearriveerd in Auckland, wat hebben we genoten met z’n allen, en wat hebben we veel gezien van het prachtige NwZeeland en wat zijn we sportief geweest! We hebben de Redwoods Tree walk ook nog een keer overdag gedaan over de hooge loopbruggen in de bomen héél leuk om te doen

1. JC de blaaij:
    22 april 2018
    Laatste reisverhaal is er iets foet gegaan, staat er niet helemaal op, doen we over! Tot dan
  2. Hedy:
    Hartstikke fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.wat een prachtig eiland is het.
  3. Bob en soronja:
    22 april 2018
    We hebben weer met veel plezier naar jullie foto’s gekeken!
    Genieten er maar van daar samen!
    Lieve groetjes.
  4. Joke Kuijk:
    22 april 2018
    Wat leuk om samen met de kinderen vakantie te vieren.
    Geniet er nog van zijn mooie ervaringen.
  5. Carla en Leon.:
    23 april 2018
    Geweldig. We wachten met smart op het vervolg van het verslag. Jullie hebben echt al zoveel gezien. Denk dat je straks thuis er niet over uitgepraat raakt. 😀😀