Rotorua 16 april

16 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na nog enkele dagen in Auckland doorgebracht te hebben zijn we gisteren voor een weekje met z’n allen  naar Rotorua vertrokken, de rit er naar toe was op zich al een feestje, na zo’n 3 uur waren we op de plaats van bestemming een prachtig huis en een prachtige natuur, Rotorua ligt op een vulkanische breuklijn, dus dit gebied staat bekend om zijn natuurlijke warmwaterbronnen , geisers, en modderpoelen , de geur van zwavel is dan ook duidelijk te ruiken zodra je dit gebied binnenkomst, en ik moet zeggen het is niet een erg aangename geur maar alles went.  Vanmorgen kwam de regen met bakken uit de lucht dus geen goed idee om een buitenactiviteit te ondernemen, dus vertrokken we naar de polynesian Spa waar de kinderen heerlijk konden zwemmen en wij genoten van de heerlijke natuurlijke warmwaterpools, s’middags knapte het weer op, dus hebben hier gelijk gebruik van gemaakt door een mooie wandeling te maken , en genoten van het  prachtige natuurschoon en borrelende  en dampende Pools  erg bijzonder om dat zo te zien. s’avonds gelijk het volgende onderdeel maar meegenomen we waren nu toch sportief bezig en het weer was ondertussen aangenaam, en de kinderen hadden er zin in dus dat is ook heel belangrijk, de “Redwoods-Treewalk” dat is wandelen tussen bomen op een loopbrug en dan op een behoorlijk hoogte hoe spannend kan het zijn, de kinderen vonden het helemaal geweldig wij trouwens ook, we gaan het waarschijnlijk ook nog een keer overdag doen, al met al weer een dag om in te lijsten!😁 Gr.Ko en Marian

1. Cathalien:
    16 april 2018
    Wat maken jullie toch leuke dingen mee. Heel bijzonder allemaal!!
  2. Hedy:
    16 april 2018
    Wel eng zo een hangbrug.Maar daar zitten jullie niet meer mee.Na al die avonturen lukt het wel.Doeiii
  3. Carla en Leon.:
    16 april 2018
    Geweldig. Zoveel indrukken. Wij genieten vanaf hier ook een beetje mee, al hebben we natuurlijk niet zo'n voorstelling hoe het in het echt is.
  4. Bob en soronja:
    16 april 2018
    Ko en Marian wat is het fijn om zo te genieten van de omgeving ,het avontuur,en jullie kleinkinderen.Groetjes van ons.
  5. JC de blaaij:
    16 april 2018
    Ik probeer nog wat foto’s te plaatsen, is soms niet eenvoudig dan is er weer geen WiFi , foto’s moeten weer verplaatst worden enz. Maar dit is wel leuk om te doen dus het komt goed, het is hier heel mooi, we reden door het landschap hier dan denk je aan de Ardennen soms aan Duitsland maar alles met een ander tintje, het is allemaal zo netjes, en beetje tropisch echt mooi hoor
  6. Jannie en Walter:
    18 april 2018
    Hallo Ko, hallo Marian,
    heel interessant wat jullie alles beleven. Wij verwachten iedere dag jullie mails.
    Bij ons is alles goed. groeten aan de kinderen.