Bangkok.

4 april 2018 - Bangkok, Thailand

Morgen onze laatste dag in Bangkok, om 14.45 uur worden we opgehaald door taxi om onze reis te vervolgen naar Nw Zeeland.......... maar even nog iets over ons verblijf hier, allereerst ons verblijf in hotel Ibis was zeker de moeite waard, gisteren zijn we met de tuk tuk door de hektische drukte van Bangkok gereden wat een beleving! Daarna de grootste en oudste tempel Wat Pho bezocht deze is bekend om zijn liggende boeddha, en een boottocht over de rivier waar het teken van arm en rijk goed te zien is, kortom geweldig dit te beleven. Vandaag dachten we in Bangkok een drijvende markt te bezoeken, beschikbare taxi stond al voor het hotel, wij op pad nadat wij de chauffeur hadden verteld waar wij naar toe zouden willen, hij begreep ons daarna volgden hilarische taferelen, want na een uur op de snelweg vroegen wij ons af waar hij ons naar toe zou brengen, hij sprak alleen Thais en een beetje gebrekkig engels net als ons, maar met onze vertaal-app kwamen we er uit, we moesten nog een uur rijden hij sprak een vaste prijs met ons af dus wij waren voor de rest van de dag onder de pannen super leuk, drijvende markt bezocht en toch nog klein stukje van Thailand gezien wat wil je nog meer......... nu even nagenieten met een wijntje bij het hotel

1. Carla en Leon.:
    4 april 2018
    Geweldig!!! Wat een belevenis. Neem alles goed in je op. Hier kom je denk ik geen tweede keer. Goede vlucht naar Auckland.
  2. JC de blaaij:
    Bedankt😎
  3. Hedy:
    4 april 2018
    Leuk om dat allemaal te lezen.ko heeft je toch wel op de foto gezet in de tuktuk?GEWELDIG
  4. Bob en soronja:
    4 april 2018
    Hartstikke leuk om te horen dat jullie genieten,we zullen jullie blijven volgen hoor!grt
  5. Petra:
    4 april 2018
    Heerlijk. Leuk om te lezen.fijn ook dat alles goed gaat. Goede reis morgen. En geniet van jullie avond. 😘
  6. Jannie en Walter:
    4 april 2018
    Het was zeker heel interessant om te beleven. Verder nog een goede reis en viel plezier.
  7. Co en Joke:
    4 april 2018
    Leuk om die verhalen te lezen komt bekend voor. lekker genieten !!!!!! goede reis verder.
  8. JC de blaaij:
    5 april 2018
    Bedankt! We proberen ook nog foto’s er op te zetten, maar lukt niet zo goed, ik denk dat het aan de wifi ligt, hopelijk lukt het bij Remco, vandaar dat ik af en toe wat op FB zet, gr. Ko en marian
  9. Joke en Marc:
    5 april 2018
    Geweldig, Bangkok is fantastisch, met zoveel culturen en mooie tempels, en heerlijk eten natuurlijk....
  10. Jaap en Gretha:
    5 april 2018
    Leuk om jullie te kunnen volgen richting Nieuw Zeeland, geniet er van, nog een goede vlucht naar Nieuw Zeeland.
    groeten Jaap en Gretha
  11. JC de blaaij: