1e reisverslag van onze reis naar Nw Zeeland

4 april 2018 - Hoek, Nederland

Hier het begin van onze reis naar Auckland  in Nw Zeeland, na een goede vlucht zijn we op 2 april aangekomen in Bangkok, waar we verblijven tot 5 april, het is een beetje onwerkelijk allemaal, de geuren kleuren en cultuur zijn voor ons niet te bevatten, maar schitterend om te zien, we genieten met volle teugen en laten ons helemaal meeslepen in het levenvan Bangkok.

1. Frits De Lange:
    4 april 2018
    Geweldig! Het is zo ver, eindelijk, doe voorzichtig en let goed op je spulletjes, maar vooral, geniet er van! Gr. Anneke en Frits
  2. Carla en Leon.:
    4 april 2018
    Wow, dat klinkt goed. Genieten dus!! Goed verblijf daar en een veilige reis verder naar Auckland.
  3. Bob en soronja:
    4 april 2018
    Ko en Marian, wat een avontuur, geniet met volle teugen zou ik zeggen.
    Bob en Soronja
  4. Jannie en Walter:
    4 april 2018
    Hallo, wij hebben jullie bericht net ontvangen en zijn blij dat het goed gaat.
  5. Joke en Marc:
    4 april 2018
    Super om te lezen, en blij dat jullie zo genieten, morgen op naar de familie, zal weer een mooi weerzien zijn.
  6. Cathalien:
    4 april 2018
    Het grote genieten is begonnen. En dat wordt straks nog mooier met de kinderen en de kleinkinderen.
  7. Hedy:
    4 april 2018
    Leuk dat ik jullie zo kan volgen.Dat wordt morgen een reunie met de kinderen en kleinkinderen.Doeiii
  8. Co en Joke:
    4 april 2018
    We hopen dat jullie genoten hebben van Bangkok en van het Thaise eten goeie reis en nog veel plezier!!!!
  9. JC de blaaij:
    5 april 2018
    Ja het was de moeite waard! En heerlijk gegeten! Alleen jammer dat we bijna geen foto’s hier op kunnen krijgen heeft met zwakke wifi te maken, misschien lukt dat bij Remco beter, vanmiddag 14.45 uur gaan we naar vliegveld, op naar de kinderen en kleinkinderen! Gr. Ko en marian