Auckland city Centre

10 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Gisteren, 9 april zijn we met de bus naar het centrum van Auckland gegaan, zeker de moeite waard,  prachtige stad met mooie gebouwen mooie winkels een mooie haven en zeker niet te missen de sky Tower, dat was letterlijk en figuurlijk toch wel het hoogtepunt van de dag, na het bezoek aan de Tower heerlijk geslenterd langs de mooie winkels, gebouwen en de haven, met af en toe een stop voor het natje en droogje, ja wat wil een mens nog meer, kortom weer een geweldige dag!.................Vandaag staat er een wandel-tour op ons programma naar Mount Eden, met af en toe beetje regen is het toch redelijk wandelweer, dus we maken er weer een mooie dag van! Remco en Willeke zijn aan het werk, Joas en Evi naar school en Liam naar de kinderopvang, vanaf volgende week hebben ze 2 weken vakantie , we hebben een huis gehuurd ongeveer 200 km hier vandaan in een van de mooiste streken van het Noordereiland, daar gaan we heerlijk met z’n allen weekje vakantie vieren, ongetwijfeld komen er weer verhalen en foto’s voorbij, tot dan! Lieve groeten van ons allemaal😘

1. Joke en Marc:
    10 april 2018
    Klinkt goed. Heerlijk ook met de familie vakantie, quality time.....
  2. Petra:
    10 april 2018
    Geweldig. Fijn dat jullie zo genieten. De foto's zijn mooi. Dus we genieten mee.😊😊x
  3. Petra:
  4. Petra:
    10 april 2018
    Heerlijk dat jullie zo.genieten. Mooie foto's ook. Groetjes aan iedereen. X 😊 wij genieten mee.
  5. Carla en Leon.:
    10 april 2018
    Wat is het mooi daar en wat hebben jullie al veel gedaan/gezien. Prachtige foto's ook. Krijgen we ook een beetje indruk hoe het daar is. Nog heel veel plezier en we zien het volgende verslag weer graag tegemoet.
  6. Bob en soronja:
    10 april 2018
    Mooie stad,en zoals gewoonlijk mooie foto’s.
    Quality time,voor jullie en je kleinkinderen.
  7. Joke Kuijk:
    10 april 2018
    Mooie stad daar is genoeg te zien. Dan met zijn allen nog weg dat is genieten. Groetjes aan de kinderen ook van Alain en Jolanda en Jeroen.
  8. Co en Joke:
    10 april 2018
    Mooie foto`s Ko ,en straks in de vakantie nog een weekje met vakantie ,hoe kan je het zo treffen , geniet er van , we kijken uit naar de volgende foto`s met verslag groeten aan iedereen
  9. Jannie en Walter:
    10 april 2018
    Wij hebben jullie bericht ontvangen, heel leuk. Wij wensen jullie verder mooie
    prettige dagen.
    groetjes vanuit Hoek
  10. Cathalien:
    GEWELDIG 😃🙋🏻‍♀️
  11. JC de blaaij:
    11 april 2018
    Hallo Jannie en Walter, wij hebben het enorm naar ons zin! Hopelijk jullie ook!