Auckland / Singapore/ Indonesië

30 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Zondag de boel ingepakt voor vertrek vliegveld Auckland, Remco Willeke, Joas, Evi en Liam brachten ons weg, afscheid nemen is niet m’n sterkste kant, en zeker niet in dit geval, afscheid nemen van je kinderen en kleinkinderen valt zwaar,maar er is een tijd van komen en gaan, we kunnen nog een poos teren op deze fantastische mooie momenten, want wat zijn we verwend door hun het was heerlijk en met recht de mooiste vakantie ooit een geweldige reis om nooit te vergeten!........ en we hopen zeker nog een keer terug te gaan!  Klaar voor vertrek richting Singapore met een tussenlanding in Melbourne ja ja mensen we zijn nu echte wereldreizigers😁 maar we zaten zomaar nog niet in het vliegtuig, ik dacht mijn naam te horen door de luidsprekers op het vliegveld in Auckland , genegeerd, nogmaals een oproep ........hoor ik nou mijn naam? Ok ik vrolijk naar de boarding, toen ze mijn instapkaart gingen scannen sloeg de lamp alarm, of ik mee wou komen, wat was hier aan de hand? Of er een powerbank in m’n koffer zat.......... ja dus (zat op heenweg in handbagage ) ok dit moest dus uit de koffer, uiteindelijk gelukt nadat iedereen zijn plekje had gevonden kwamen wij als laatste het vliegtuig in........ de wereldreizigers, vervolgens ging alles verder goed en hebben we een fantastische vlucht gehad van Auckland naar Melbourne en van Melbourne naar Singapore!!!! Foto’svolgen nog

1. Petra:
    30 april 2018
    Inderdaad wereldreizigers . Jullie hebben hetf toch maar gedaan. Veel gezien genoten en ja afscheid nemen is niet fijn. Je gaat niet even langs voor een koffie. Maar jullie hebben de foto's en de verhalen. Goede terugreis iig. 😘😍
  2. Cathalien:
    30 april 2018
    Wat een leuke en mooie verhalen allemaal. Niet te geloven dat jullie alweer op de terugreis zijn. De komende tijd heerlijk dagdromen bij de foto's!!! Hele goeie reis verder en tot gauw. Hartelijke groeten
  3. Co en Joke:
    1 mei 2018
    Weer al op de terug reis ,maar ja er is een tijd van komen en gaan maar jullie hebben toch een geweldige vakantie gehad .Ja afscheid nemen is niet leuk .Verder nog veel plezier in Singapore en een heel goeie reis terug .Groetjes Co en Joke .
  4. Hedy:
    1 mei 2018
    Wat zijn die weken snel voorbij gegaan.Maar jullie hebben hele mooie herinneringen en foto's.