Weer Thuis

6 mei 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na nog een mooie dag in Singapore en een fantastische vlucht van 14 uur zijn we gisteravond rond 12 uur gearriveerd in Hoek! We zijn weer thuis en dat voelt ook weer goed, we hebben nog een paar dagen om alles te laten bezinken, want  zoveel reizen zoveel indrukken en een geweldige tijd met Remco,Willeke en de kinderen moet even verwerkt worden!............. maar wat was het allemaal geweldig, zoveel moois gezien veel kleuren geuren, culturen, tijdsverschillen , weersverschillen  te veel om op te noemen, we kunnen zeker terug kijken op een van de mooiste ervaringen ooit, het was TOP.      we hopen dat jullie ook genoten hebben van onze reisverhalen, het waren natuurlijk een beetje de grove lijnen, niet iedere dag staat vermeld en ook niet alle foto’s maar daar horen en zien jullie ongetwijfeld nog wel meer van, bedankt allemaal voor het meeleven!😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke en Marc:
    6 mei 2018
    Was heel leuk om mee te reizen. Bedankt om dit mooie avontuur te delen.

Ik kom snel eens langs....

Groetjes, Joke
  2. JC de blaaij:
    Super👍
  3. Frits De Lange:
    6 mei 2018
    Mooi om te horen dat jullie veilig terug zijn, het is toch ff vliegen!
    Ook fijn dat jullie hier nu ook niet echt slecht weer hebben, leuk terug thuis komen zo
    Groeten Anneke en Frits
  4. Co en Joke:
    8 mei 2018
    Leuk dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. We hebben heerlijk genoten van de verhalen en foto`s. We komen zeker weer een keer langs.!!!! Groetjes Co en Joke.
  5. JC de blaaij:
    8 mei 2018
    Leuk! Van de week bel ik jullie nog, plannen we datum, gezellig!