Auckland/ Singapore/ Indonesië

30 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

We hebben de laatste week in Auckland nog van alles ondernomen met de kinderen en kleinkinderen, oa “de Zoo” het heerlijke strand bij Omaha, Rodney Distrikt, ik en Ko zijn nog een dag met een boot naar Waiheke Island geweest ook weer een fantastische dag, we kregen ook nog vrienden van Remco en Willeke op bezoek, het was heerlijk zonnig weer dus heerlijk genoten in de tuin, en dan Koningsdag dat was ontzettend leuk, ook bij vrienden van Remco en Willeke, bijna allemaal Nederlanders met een paar kiwi’s dat was echt een oranje feestje, je haalt Nederland toch niet uit de mensen en de Nederlandse traditie’s worden hier ook in ere gehouden super gezellig en leuk allemaal! Zaterdag was onze laatste dag in Auckland we zouden nog een laatste trip gaan maken door een mooi stukje van Nw Zeeland maar........... de regen kwam met bakken uit de lucht dus naar een alternatief gezocht het werd “Auckland war memorial Museum” waar een prachtige tentoonstelling was van Lego en waar kinderen zich ook konden uitleven met legosteentjes dit was een zeer goede keuze! s’avonds heerlijk uit eten geweest om deze fantastische vakantie met onze kinderen en kleinkinderen af te sluiten!

1. Carla en Leon.:
    30 april 2018
    Nog een fijn verblijf in Indonesië. Alvast een goede reis terug naar Nederland en we zien elkaar gauw. We hebben genoten van jullie reisverslag.
  2. Petra:
    30 april 2018
    Super. Prachtige foto's ook.
  3. Hedy:
    1 mei 2018
    Leuke reisverhalen om te lezen.